Saturday, November 2

Turul de weekend #1 - Toamna la Brebu

Exista bloguri de turism unde poti afla de la cum sa iti faci bagajul pana unde poti vedea apusul perfect, despre lucrurile pe care trebuie sa le iei cu tine intr-o calatorie sau despre ce trebuie sa incalti atunci cand traversezi carari de munte. Nu trebuie sa ne mire ca au foarte multi fani si nici ca targetul voteaza an de an o lectura al carei final nu te face mai motivat ci doar amuzat de cum poti vedea pe bloguri de succes din Romania poze cu telefonul sau fara orizonturi drepte.

Diferenta consta in public 

Nu trebuie judecati autorii, targetul este clar. Exista turisti care in lipsa unei lecturi de calitate isi pierd timpul citind ca cel mai bun apus il poti surprinde "oriunde pe drum" si calatori care profita de acest timp pentru a-si descoperi (din curiozitate si nunumai) locuri preferate in care pot schimba impresii de calatorie cu alti oameni, pentru a-si acorda timpul maturizarii ideilor noi si cel mai important pentru a scrie un articol de calitate din care noi, cei care ii accesam sa primim in primul rand energia si motivatia sa plecam la rasarit pe drumul nostru.

Spre exemplu eu unul daca merg in fiecare toamna la Brebu trebuie sa recunosc ca nu o vad niciodata la fel si nici nu as vrea sa prezint locul acesta ca pe o serie nesfarsita de descrieri despre cum ajungem acolo, cum ne imbracam si ce vin bem la Casa Domneasca. Va ramane placerea voastra sa descoperiti mai departe! Consider ca un cititor ajuns intr-un punct de interes fata de fotografiile mele se va simti indeajuns de motivat sa caute dintr-un singur cuvant locatia ce i-a trezit curiozitatea. 
Ca va prinde "cel mai frumos" apus de anul asta acolo, sau "cea mai frumoasa" toamna din ultimii zece ani tine strict de ochiul fiecaruia.

Cititorilor mei nu trebuie sa le dea nimeni indicatii, prieteni pe care mi i-am facut prin intermediul blogului meu mi-au recunoscut ca au ajuns in anumite locuri datorita articolelor mele. Iar in articolele mele veti gasi fotografii care sa descrie, sa povesteasca si vreau ca pe viitor ele sa reprezinte motivatia ca voi sa va bucurati cel putin in weekend de natura, peisaje si cu siguranta veti descoperi cel putin 99 locuri in care apusul ..se vede cel mai bine :D Am cel putin 790 de articole care va propun asta cu locuri din Romania si nunumai :)

O Sambata la Brebu poate fi solutia unei incursiuni ce nu va tine prea mult in masina pentru ca este langa Campina sau.. pentru doua zile pe Valea Doftanei prindeti si locuri in fata la spectacolul toamnei! :)

1.

O plimbare prin curtea manastirii si prin gradina plina de surprize a Curtii Domnesti

DSC_0209

2.

DSC_0212

3.

DSC_0215

4.

DSC_0216

5.

DSC_0218

6.

Manastirea Brebu

DSC_0219

7.

Drumul prin gradina ce duce spre lac

DSC_0221

8.

DSC_0223

9.

DSC_0237

10.

DSC_0228

11.

DSC_0231

12.

Lacul Brebu

DSC_0241

13.

DSC_0247

14.

Reflexii tomnatice

DSC_0248

15.

DSC_0261

16.

DSC_0258

17.

DSC_0267

18.

DSC_0273


No comments:

About me

My photo
"A ship in port is safe, but that's not what ships are built for." – Grace Murray Hopper

Archive

Search This Blog