Thursday, April 25

Cheile Turzii, drumetie de weekend

Au trecut aproape 10 ani de cand am venit prima data aici si foarte multi km facuti intre timp. 
Trebuie sa recunosc ca peisajul deosebit m-a impresionat indeajuns de tare prima data incat atunci cand am reinceput sa calc pe traseele din chei traiam sentimentul ca parca ieri fusesem acolo ..si acum imi aduc aminte cum am calatorit in facultate ore bune cu rapidul de noapte sa ajung acolo.

Din fericire de data asta eram odihnit, dupa cateva ore de condus, vineri seara eram deja in compania prietenilor din Cluj, iar sambata dimineata o primavara in toata splendoarea facea spectacol pe munte.

Fara prea multe cuvinte din partea mea, peisajele suprinse in drumetiile noastre va vor relata mai multe, spor!

1.

DSC_0029

2.

DSC_0116

3.

DSC_0060

4.

DSC_0142

5.

DSC_0140

6.

DSC_0156

7.

DSC_0126

8.

DSC_0130

9.

DSC_0162

No comments:

About me

My photo
"A ship in port is safe, but that's not what ships are built for." – Grace Murray Hopper

Archive

Search This Blog