Sunday, October 14

Photowalk 2012

.. sau despre cum ne-am petrecut International Photowalk Day.
Simplu, cu o mana de prieteni intr-o incursiune obisnuita de weekend prin Codrii Vlasiei intr-un timp ploios dar adapostiti de frunzele padurii dese :)

Saptamana trecuta citeam pe blogul lui Scott Kelby despre faptul ca in data de 13 Octombrie este ziua internationala a Photowalk-ului si se organizeaza actiuni specifice in marile orase ale lumii, dar din pacate nimic oficial in Bucuresti, probabil si datorita ploii ce ameninta sfarsitul de saptamana. Asa ca ne-am curatat senzorii, incarcat bateriile si am facut ce stim noi mai bine sa facem in we, adica sa ne bucuram de natura!
Ne-a fost mai greu cu trezitul pana la prima gura de cafea dar nimic nu se compara cu atmosfera crapatului de zi in padurea plouata, atunci cand mirosul naturii iti desfunda simturile.

Alaturi de Dianora si Alexandru am facut un exercitiu tehnic in care am surprins momentele zilei doar cu obiectivul de 35mm dupa cum urmeaza :

1.

01

2.

02

3.

03

4.

04

5.

05

6.

06

7.

07

8.

08

9.

09

10.

10

11.

11

12.

12

13.

13

14.

14

15.

15

16.

16

17.

17

No comments:

About me

My photo
"A ship in port is safe, but that's not what ships are built for." – Grace Murray Hopper

Archive

Search This Blog