Tuesday, February 14

Hoinari in Targoviste

Dupa o ora intensa petrecuta pe drumul spre Targoviste ca si pasaj de nesomn pentru prietenii ce deja erau nerabdatori sa vada pentru prima data orasul cu a lui Curte Domneasca am ajuns in parcarea troienita.

O destinatie frumoasa pentru majoritatea turistilor reprezinta obiectivele ce pot fi admirate pe o vreme eventual insorita, senina, dar tocmai zapada ce s-a depus pe ansamblul Curtii Domnesti a facut ca in acea zi locatia sa fie pustie. A fost magic pentru ca inca de la intrare ne-am simtit de parca intreg locul a fost al nostru, terenul de joaca unde am fotografiat cadre si iposaze in succesiunea ideilor spontane.

O zi frumoasa alaturi de prieteni alaturi de care nu am simtit nici gerul naprasnic nici vantul iute ci doar motivele pentru care ne-am bucurat de Targovistea mereu primitoare.

1.

_1010273

2.

_1010259

3.

_1010270

4.

_1010267

5.

_1010262

6.

_1010275

7.

_1010280

8.

_1010316

9.

_1010321

1 comment:

Dianora Ungureanu-Maier said...

Chiar frumoasa hoinareala! :) Si in ciuda gerului nu ne-a rapus raceala!

Chiar ma bucur ca am apucat sa vad si eu panorama din Turnul Chindiei, mai ales ca am beneficiat si de o vreme asa de faină plină de fulgişori dansatori. :)

Vremea chiar a ţinut cu noi! Se pare că pe 3 Martie o să fie mare sărbătoare anul asta, Paştele Cailor căzând anul acesta fix pe 3 când este ziua naţională a Bg.

About me

My photo
"A ship in port is safe, but that's not what ships are built for." – Grace Murray Hopper

Archive

Search This Blog