Thursday, July 14

Note to self: Piano

Si inca nu am inteles cum poti sa ai curaj vis-a-vis de un om in care nu ai incredere...
Sunt suprins spre deloc la un loc; daca scriam acum ceva timp ce are sa se intample dincolo de florile ofilite din camarutza galbena a caldelor amieze ai fi vazut ca asa s-ar fi intamplat. Ai fi vazut ca poti avea incredere in mine. Dar cine am fost eu? Dar tu? Ma uit la mine si ma intreb cum m-am intalnit tot cu mine intre cele cinci stari ale celor cinci clape de pian.

Cred ca cele mai intense trairi le avem in timpul intalnirilor cu propria persoana si ca oamenii din pacate nu au timp si motivatie sa isi expuna gandurile si starile. Nu este rau sa ajutam atunci cand cineva isi doreste sa ajunga la sufletul nostru. Altfel oamenii se pierd intre ei, ajung sa creada ca inca nu li s-a intamplat potrivitul si iau decizii incorecte.
Cum te impaci cu asta?

Un fel de te iubesc dar trebuie sa ma bucur mine si pachetul meu de tigari plin cu irisi uscati

Viata este frumoasa pentru ca totul e piano :)

O melodie cu o stare extraordinara
COEUR DE PIRATE - Comme des enfants

No comments:

About me

My photo
"A ship in port is safe, but that's not what ships are built for." – Grace Murray Hopper

Archive

Search This Blog