Monday, November 1

Piatra Craiului

... si apusul spectaculos :)

_IGP1350wm (968 x 648)

8 comments:

Ioana Chilu said...

mai vrem poze cu munti

Octavian-Andrei Brezean said...

vor fi! :D
multumesc Ioana!

Wind said...

Apusurile astea spectaculoase...
De fapt e numai o senzatie magica de apus...culorile, compozitia , povestea imaginii..toate sugereaza venirea serii!
Da!
Frumos!
Salutari!

Octavian-Andrei Brezean said...

este o senzatie extraordinara indeed

multumesc! :)

ina said...

si eu vreau in crai....
:((
frumoasa realizare, dar vreau (si eu!) poze cu craii
ca mi-e tare dor de ei
:)

Dianora Ungureanu-Maier said...

Pozele tale cu sarituri mereu ma fac geloasa, mai ales cand ai astfel de idei. Imi place mult! :D

Angela Ribus said...

Suuuper poza. Am zambit si m-am luminat. Multumesc!

Octavian-Andrei Brezean said...

ma bucur Angela !

multumesc pentru gand :)

About me

My photo
"A ship in port is safe, but that's not what ships are built for." – Grace Murray Hopper

Archive

Search This Blog