Tuesday, November 30

Andrei

Povestea numelui meu. Mama a vrut foarte mult sa ma cheme Octavian dar dupa ce au vazut cum arata negru pe alb bunicul a insistat sa am si un nume de sfant, asa ca s-a intors la primarie si a reusit sa imi puna si Andrei. In fiecare an ai mei imi povestesc foarte amuzati de cum a decurs modificarea care a necesitat proceduri nu tocmai simple.
De fiecare data ma bucur sa o aud pentru ca desi bunicul s-a dus la ceruri sunt convins ca si acum se amuza privind de sus :)

_IGP6604 (815 x 545)

4 comments:

Lucian (naycool) said...

La Multi Ani!!! colegu' si sa ti se intample doar ce iti doresti tu :)

Spor in toate cele!

TIPPETUE said...

Nice blog, beautiful pictures!!

Florina said...

A trecut un an de cand bunicul tau a plecat! Acum sunt convinsa ca te priveste si iti indruma pasii. Sper sa mergi pe drumul cel bun si sa ti se indeplineasca toate dorintele. Voi trece pe la cimitir sa aprind o lumanare.

Octavian-Andrei Brezean said...

Ne priveste pe toti si cel mai probabil (ca si inainte sa plece) isi doreste ca fiecare dintre noi sa fie fericit si impacat cu viata pe care o duce

Multumesc tuturor pentru vorbele frumoase! :)

About me

My photo
"A ship in port is safe, but that's not what ships are built for." – Grace Murray Hopper

Archive

Search This Blog