Tuesday, August 17

Duminica la Cetatea Soimos

Aici se incheie relatarea de pe malul Muresului, acolo unde am avut placerea sa o cunoastem pe Sara si a ei familie deosebita. Pana la revedere ... cateva detalii despre locatie :)
--
Cetatea Șoimoș se află pe malul drept al Mureșului, vizavi de Lipova și deasupra satului cu același nume, pe dealul Cioaca Tăutului. A fost construită după primele invazii ale tătarilor în zonă și este atestată documentar din anul 1278.

1.

_IGP8524

2.

_IGP8525

-----

3.

_IGP8543

4.

_IGP8604

5.

_IGP8444

6.

_IGP8606

7.

_IGP8342

8.

_IGP8388

9.

_IGP8530

10.

_IGP8326

Mai multe detalii despre Cetatea Soimos aici

4 comments:

Dianora Ungureanu-Maier said...

Uite inca un loc fain de a carui existenta nu aveam habar. Incep sa se adune motivele sa dau de carnet :))

Dianora Ungureanu-Maier said...

Inca un loc fain de a carui existenta nu aveam habar. Si uite asa, incep sa se adune motivele sa dau si eu de carnet. :)

Bianca said...

Vai, eu ma chinui de o vara sa ajung acolo, si tot intervin alte chestii, desi sunt din Timisoara .Spune-mi te rog: e greu de urcat dealul? e si pt incepatori in urcat? (eu nu le am deloc cu urcatul pe dealuri, munti, etc) Da-mi te rog indicii cam cat de abrupt e drumul.Am zis ca in septembrie acum tot ajung, dar nu as vrea sa fiu la fata locului si sa constat ca nu pot urca sau ma mai si rostogolesc pe acolo :))Multumesc mult, in avans .
p.s. sa va traiasca micuta, sunteti o familie superba !

Octavian-Andrei Brezean said...

Dealul este usor de urcat, in 20 de minute esti sus fara prea mult efort!

Merita!
:)

About me

My photo
"A ship in port is safe, but that's not what ships are built for." – Grace Murray Hopper

Archive

Search This Blog