Monday, June 28

Somnifer nociv de orice clipa

Un singur lucru este mai rau decat necunoasterea. Teama de necunoastere. O veti observa cu fiecare om cu idei fixe cunoscut, preocupat de principiile lui sau prea sigur de ceea ce afirma. In fapt toate lucrurile astea sunt menite sa subtituie lipsurile mai putin sau mai mult evidente.

Un fel de gen de om care si-a irosit substanta sau nu mai are obiect de activitate. Transforma activitati de baza in preocupari extrem de importante.
Senzatia asta o traiesc eu de fiecare data cand deschid o carte noua, un roman. Parca refuz sa devin complice eroului in care nu mai cred, intriga moare si spre jumatate ma plictisesc. Desigur, nu se intampla mereu si nu la orice roman.

Autorul s-ar putea opri la prima pagina sau ar putea sa dezvolte cateva mii de pagini o poveste foarte anticipabila si trasa de par. Aceeasi intrebare mi-o pun si in legatura cu oamenii fara substanta. Este posibil sa continui mii de pagini la nesfarsit povestind aceeasi experienta??

O carte, ca si o viata de om este plina de experiente. Asa s-a scris evolutia, am trait istoria. Si atunci imi este clar unde e diferenta.

Cum vrem sa parem ... e cu totul alta treaba ...

1.

_IGP4598 copy-2 (968 x 648)

2.

_IGP4563-2 (968 x 648)

3.

_IGP4582-2 (968 x 648)

4.

_IGP4591-2 (968 x 648)

-----


5 comments:

danushka said...

... "life is really simple, but we insist on making it complicated" dupa cum bine remarcai in ultima dumitale postare...

imi place atmosfera visatoare si usor melancolica, dar plina de speranta din fotografii... ;)

danushka said...

ps referitor la ultima postare: e bine sa ne (re)amintim ca in jurul nostru sunt oameni... ca si noi suntem oameni si ca, a ajuta cuiva va aseza pe chip si in suflet o bucurie... mare... eu n-am afalt pana acum una mai mare...

danushka said...

...si mai frumoasa :)

MAROMOS MOUNTAIN said...

Preciosas todas sus fotos. Saludos dede EspaƱa.

Dianora Ungureanu-Maier said...

Pozele astea ma fac sa astept cu nerabdare vara si toamna! :) Iti dau un chef nebun de plimbat pe coclauri.

About me

My photo
"A ship in port is safe, but that's not what ships are built for." – Grace Murray Hopper

Archive

Search This Blog