Sunday, June 6

Frumoasele relicve

Odata reprezentau o mandrie a ingineriei mecanice romanesti. Acum relicvele zac sub acelasi frumos soare sortite uitarii.
La fel ca si CFR-ul care ruleaza vagoane cu limite de 140km/h pe infrastructura de 40km/h obtinand timpi de 13 ore de la Bucuresti la Oradea, iar exemplele nu sunt putine.

Din toate astea ramane doar placerea de a calatori si asta pentru ca avem timp sa vedem "pe indelete" peisajele :)

1.

_IGP4794-2 (968 x 648)

2.

_IGP4802-2 (968 x 648)

3.

_IGP4805-2 (968 x 648)

4.

_IGP4812-2 (968 x 648)

5.

_IGP4815-2-2 (945 x 632)

6.

_IGP4820-2 (968 x 648)

2 comments:

Dianora Ungureanu-Maier said...

E foarte mare pacat ca CFR+ul se duce de râpă încet dar sigur. Trenurile, majoritatea cel puţin arată jalnic, preţuri mari.. ore multe pierdute pe traseu..

Irenne said...

Cat de adevarat. Peisajele de genul asta sunt de-a dreptul deprimante.

About me

My photo
"A ship in port is safe, but that's not what ships are built for." – Grace Murray Hopper

Archive

Search This Blog