Tuesday, April 20

The green break

Si pentru ca am prins o zi frumoasa, sambata am facut impreuna cu Theo o plimbare pe biciclete in padurea Cernica, acolo unde ideea consiliului local de a sapa santuri pe marginea drumului ce o strabate pentru a impiedica accesul auto, da roade. In consecinta, gunoaie mai putine si multa vegetatie crescuta intr-un singur an. Doza noastra de verde si aer curat pentru noi, o pauza pentru voi :)




1.

IMGP2386 (813 x 536)

2.

IMGP2378 (968 x 648)

3.

IMGP2383 (968 x 648)

4.

IMGP2381 (934 x 625)

5.

IMGP2391 (968 x 648)

6.

IMGP2448 (968 x 648)

7.

IMGP2449 (968 x 648)

--

8.

IMGP2419 (968 x 648)

9.

IMGP2411 (968 x 648)

10.

IMGP2434 (968 x 648)

11.

IMGP2445 (968 x 648)

--

12.

IMGP2364 (1277 x 855)

13.

IMGP2393 (968 x 648)

Mergeti si vedeti aici si aici colectiile deosebite de fotografii ale lui Theodor!

12 comments:

mitza said...

ioi domnu ce verde crud, imi vine o pofta de pascut :))) . Fain, tare fain papuashule, deosebite cadre. Intrebare: ce face ghindaci aia cu remorca in film???

Octavian-Andrei Brezean said...

oioii domnu draghe bunghi bunghi pArcius balkanikus de cernicus matinalus ioi ioi

ochi atent la detalii colegu, imi place :)))

Marius said...

Interesanta iesire... :P

Prima fotografie este preferata mea. Vad ca ati gasit foarte usor lucruri frumoase de fotografiat.

Dan said...

Oooo, daaaaa :)
Cu asa culori si fotografii, imi mai revin la starea dinainte de a ma repatria :D
Mintenas imi iau "klompen" in picioare si ma duc sa bag neste aer proaspat in camerele bicicletei...

Octavian-Andrei Brezean said...

@ Marius: da, sunt foarte multe locuri, important este sa te pui in miscare. daca nu in anotimpul asta, cand? :)

@ Dan: ma bucur ca am reusit sa te instigam! sa ai drumuri bune si tzine aparatul pe aproape colegule!

Andor Marton said...

Foarte tare ideea cu santul ... ar trebui brevetata si utilizata pe scara larga.
Faina si zona si lacul ala ... misto si verdele din poza. Cea mai tare e cea cu furnica ...dupa mine :)

Dia Ungureanu said...

Foarte frumos. Verdele este deja de vis! Cam cat se face cu bicicleta pana acolo? Eu din pacate inca nu am.. asa ca ce alta posibilitate de a ma relaxa pe acolo am? Maxi-taxi? Nu de alta dar stau prost la capitolul "prieteni cu carnet de conducere" ;)

Laviniars said...

S.U.P.E.R.
:)

Octavian-Andrei Brezean said...

@ Andy: este o idee pe cat de simpla pe atat de buna!

@ Dia: sunt aproximativ 7 km de la Cora Pantelimon, se pot lua microbuze de acolo si se coboara in dreptul Manastirii Cernica

@ Lavinars: hehee, long time no se, multzam colega si florile tale sunt superbe!!

Dia Ungureanu said...

Multam! Asta chiar poate fi o destinatie superba uneori. Desi cred ca e mai fain in timpul saptamanii pe acolo. Trebuie sa vad cum stau cu timpul.

ina said...

3 si 8 imi plac in mod special. foarte frumoase culori
:)
ps: eu sunt fan verde, deci daca e verde, e frumos
:P

Octavian-Andrei Brezean said...

multumesc Ina pentru vizita :)

nici toamna nu e mai urata :D :P

About me

My photo
"A ship in port is safe, but that's not what ships are built for." – Grace Murray Hopper

Archive

Search This Blog