Sunday, March 7

De ce imi plac copiii

Pentru ca se pot deconecta de lumea din jur si au timp si energie pentru lumea lor. Inca nu au cunoscut oameni care sa le ceara sa se schimbe, inca sunt iubiti neconditionat si desi sunt cateodata prea galagiosi mereu reusesc sa te surprinda placut sau sa iti rupa un zambet atunci cand credeai ca nu mai ai putere sa il oferi.

De al meu mi-ar fi frica ca ar fi prea "argint-viu", dar e ok, nu am momente cand prefer sa zac oricum desi tare ma deranjeaza cand mai nimeresc langa vreun Goe al secolului 21. Oare cum m-as simti sa imi zica fetitza papuash ca pleaca cu gashca foto pan la copilul de bursuc la Oradie, ca se aduna si urmeaza sa fuga prin muntzi la lacurile glaciare de care tocma ce i-am povestit dupa care vor coboara la prietena-popandau din Cluj sa ia pulsul distractiei si va reveni intr-o luna acasa. Hmm, mai bine nu, sau sa fie baiat ca pe autostrada ajunge repede la familia _Lucian cel de pestera galateana dunareana :D

Glumesc, cred ca m-as darui total si rezultate ar fi pe masura, pana atunci sa mai crestem si noi ca mai sunt multe de vazut :D

Picture1

Versiunea mare aici

4 comments:

potenta said...

ha ha ce scump este si mie imi plac super mult copii sunt foarte simpatici.:)

Lucian (naycool) said...

he, he, heeee... ne cam pomenii pe toti... :)) Al tau sa fie o combinatie din noi toti... sa vedem cum te descurci :)))))

Dan said...

Da daa daaa :))
Pentru inceput, asa de incalzire, se pune si o partida de vanatoare (calibrul 20 fara numar)impreuna cu roscata? :D

Octavian-Andrei Brezean said...

percuteaza colo pan la impaiere tot tacamu colegule, te pui?

About me

My photo
"A ship in port is safe, but that's not what ships are built for." – Grace Murray Hopper

Archive

Search This Blog