Thursday, March 25

Aventuri la pescuit: Inceputuri

Sunt fericit pentru cel putin un motiv, pentru ca in primul rand a sosit primavara si curand se va redeschide sezonul la pescuit.

Anul acesta pe lista lucrurilor pe care mi le-am promis sa le realizez, in coada listei se afla si pescuitul, activitate pe care anul trecut am facut-o mai mult ad-hoc, pe fuga sau acolo unde nu ar fi trebuit sa imi pierd timpul. In consecinta anul acesta am intrat intr-o asociatie de oameni pasionati si sa ma apuc intr-un mod organizat de noua pasiune. Prevad aventuri unice, filmate si fotografiate, abia astept Delta mult ravnita!
Prietenii si colegii stiu de ce :D

IMGP1914-w (939 x 628)

2 comments:

Pescuit said...

Bafta si Welcome
in randurile noastre.
Fir intins!

Octavian-Andrei Brezean said...

heheh, multzam, Doamne ajuta si fir intins tuturor!! :)

About me

My photo
"A ship in port is safe, but that's not what ships are built for." – Grace Murray Hopper

Archive

Search This Blog