Monday, January 25

In ghetata gratis in Titan :)

Ieri amiaza am iesit in frig, intr-un ger de crapa pietrele. Mai rar asa in Bucuresti. Imi place foarte mult pentru ca totul este invelit in alb, sunetele sunt absorbite de zapada iar tot ce e lichid ingeata. Cumetrii astia au dezapezit prin "betonare" si au reusit ceea ce nici celor mai artisti dintre ei nu le trecea prin cap. Sa glazureze masinile. Hehehe, ce mai ma amuza cand vad ca numa' un cornet mare le mai lipseste celor ce au facut greseala sa parcheze pe bulevardul principal.

Totul e inghetat si imi place, asta e ideea. Pentru ca e romantic asa, peisajul are sarm. Nu stiu de iernile de alta data de care povestesc batranii dar asta e chiar spectaculoasa.

Cartierul Titan iarna :)

1.

IMGP1507

2.

IMGP1522

3.

IMGP1639

4.

IMGP1631

5.

IMGP1630

6.

IMGP1528

7.

IMGP1606

8.

IMGP1625

-----


8 comments:

Stefan said...

Cat de frumos :)

Ma face sa vreau sa fiu acolo :D


Ura!

Octavian-Andrei Brezean said...

Pudding?? Gheatza?? Acasa ?? hihi hi
nu mai e mult Stefanescu pana cand vom iesi din nou in incursiune, asa ca rabdare sa trecem marea, dupa aia va fi bine, eu aici te astept negresit. In titan. (nu dupa blocurile gri :D )

cele bune si salutari dinte lacuri!

Lucian (naycool) said...

...sa stii ca eu nu ma mai joc :((

Saptamana trecuta ai comandat vremea aia mohorata pentru mine acolo in titan... si ai pastrat pentru tine toate astea :D

Lasa ca mai vorbim noi cu vremea cand ai sa vii in Galati :)))

Ania said...

Faina reprezentare a iernii urbane.

Octavian-Andrei Brezean said...

Multumesc frumos :)

Raiden said...

Uite ca in parcul asta nu prea am facut poza... bine, eu sunt mai mult cu cladirile :)

Evident ca locul arata mai spectaculos in pozele tale.

Octavian-Andrei Brezean said...

multumesc raiden, mi-ar place sa facem o tura comuna curand :)

Raiden said...

Cu placere, daca stabilim de comun acord :)

rezistenta[punct]urbana[at]gmail[punct]com

About me

My photo
"A ship in port is safe, but that's not what ships are built for." – Grace Murray Hopper

Archive

Search This Blog