Thursday, December 17

Distractii si experiente noi la romani

Pentru ca oricum vrem si avem nevoie de asa ceva.
Eu unul am ales sa imi servesc un prieten si sa merg in locul lui sa fotografiez o nunta la Campina. Si pentru ca totul a ajuns "hai la socri ca asa e bine, da ce ar fi sa luam si mireasaa de acasa ca asa trebuie" pe principiul vorbelor din popor care nasc traditii si aici se aplica aceeasi regula. Da-i ca asa trebe. Nunta traditionala la campina. /:?

Goagal, probleme? Pardon, distractie mare..

1.

IMGP7084

2.

IMGP7601

3.

IMGP7895

4.

IMGP7967

2 comments:

Lucian (naycool) said...

Mai... papuash, papuash, imi dadusi emotii ;) am crezut ca te-ai insurat... dar m-am linistit :))

Faine pozele... ce obiectiv ai folosit, cumva fisheye?

Octavian-Andrei Brezean said...

10-20mm

About me

My photo
"A ship in port is safe, but that's not what ships are built for." – Grace Murray Hopper

Archive

Search This Blog