Tuesday, November 17

A fost relaxanta plimbarea de dimineata

Fara nervi la volan, fara imbranceli in metrou, cu o cafea fierbintre intre palme si o ceata de toamna tarzie printre blocuri. Plimbarea fortata pe care am facut-o 11 km in dimineata s-a desfasurat intre casa si birou. A fost o gura de aer cu o rupere de ritm binevenite.

1.
moto_0056


S-a inamplat ca cei de la metrou sa fie in greva, cu autobuzul nu aveam nici o sansa deoarece tot traficul a fost blocat asa ca multi dintre cei care trebuia sa ajungem la birou am luat-o serios la picior. M-am gandit si la bicicleta, dar a mea nu este intr-o stare prea buna dupa dirt-trackul din padure de acum cateva saptamani si inca asteapta sa fie spalata imediat ce iese soarele.

2.
moto_0037


Pe infrastructura de acum 20 de ani trafic de cel putin 5 ori mai mare, proiecte precum pasajul de la Baneasa, podul de la Basarab sunt doar o gluma proasta, singurul care mergea normal era metroul.

Avem cu cine vota. Probabil.

3.
moto_0038

4.
moto_0046

5.
moto_0040

6.
moto_0044

7.
moto_0036

8.
moto_0049

9.
moto_0050

10.
moto_0051

Mda, "tara te vrea prost"

--
Cu ocazia asta adaug inca o categorie in blog. "Bucurestiul meu" va fi sectiunea unde voi arata in imagini o capitala a contrastelor ce are de oferit pe langa agitatia si ritmul alert al unei metropole (si lucrurile negative ce le implica) si momente frumoase ce ne fac sa fim mandri de ea. Nu ca ar fi contribuit vreun primar sau vreo guvernare la imbunatatirea imaginii, probabil ca am invatat si noi sa privim altfel, atenti la ce merita.

2 comments:

Lucian (naycool) said...

Fain conashu'... per pedes cu cafeaua si cu aparatul foto atarnat la gat :D
Poate tine mai mult greva asta si va mai obisnueste si fara mashina :P

Octavian-Andrei Brezean said...

Deinde fiecaruia cum ii e mai practic si usor in mod normal. Ce e drept foarte multi prefera sa stea in masina personala bara la bara pe acelasi bulevarde in fiecare dimineata. Eu personal nu

About me

My photo
"A ship in port is safe, but that's not what ships are built for." – Grace Murray Hopper

Archive

Search This Blog