Friday, October 2

O toamna diferita



Prima toamna fara ei, fara colegii mei, fara facultate, fara ciorba la reshoul din caminul fetelor, fara ce 5 ani s-a numit viata de student. Cine nu si-a trait-o n'are de unde sa stie vreodata.

Cu toate astea simt o bucurie enorma, o libertate pe care nu o aveam pana acum, o posibilitate de a face tot ce imi doresc, de a fi satisfacut de munca mea. E altceva. Nu imi sta in fire sa fiu nostalgic, pentru ca fiecare perioada are avantajele si dezavantajele ei, dar studentia a fost pana acum cea mai frumoasa din viata mea.

imgp0565

La sfarsit imi aduc aminte de un moment cel putin amuzant cand ni s-a spus sarcastic doar pentru a mai iesi din atmosfera similara cu despartirile din gara:

„Bun venit în clubul creatorilor şi al celor care trăiesc pe propriile picioare. Aveţi grijă însă pentru că vă veţi confrunta şi cu probleme de genul robineţilor stricaţi. Inevitabil va exista cineva care să spună: Repară-l şi tu, că doar eşti inginer!”

Promotia "Constantin Dinculescu" 2009 - Politehnica Bucuresti , never forget !

FOTO: Ştefan Angelescu, Gandul.ro

No comments:

About me

My photo
"A ship in port is safe, but that's not what ships are built for." – Grace Murray Hopper

Archive

Search This Blog