Monday, September 14

Grecia, ziua 1

Play! :)



Obiectiv: Grecia, Peninsula Halkidiki, Gerakina Beach


Dupa concediul de anul trecut cand am abordat circuitul din Europa de 7000km in 11 zile, cele 14 ore petrecute in autocar in drum spre Grecia nu mi-au mai parut asa imposibile. Nu am putut dormi niciodata pe un scaun, asa ca treaz am stat pana la coborarea din autocar pregatit sa intru in cearceafurile de la hotel in toiul zilei.
Autocarul a fost extrem de confortabil si incepand cu trecerea in Bulgaria toata lumea dormea, eu am stat de veghe noaptea sa vizionez comediile de pe dvd pentru ca nu am putut inchide un ochi. In drumul catre Gerakina Beach am vizitat o portiune din orasul Salonic, al doilea ca marime din Grecia. Printre alte obiective si Biserica Sf. Dumitru. (Info aici)

Aleile, faleza, palmierii si vegetatia exotica nu ma lasau sa pot asocia ce vad cu nimic din experienta anterioara desi Italia ar fi fost cea mai la indemana amintire, ea difera de la arhitectura pana la abordarea urbanistica. Coastele maritime, vegetatia, nisipul alb si atmosfera egeica ne confirmau motivul pentru care am ales sa continuam concediul la poalele Olimpului. Am ajuns dupa multe ore la destinatie.

Grecia, un vis implinit

IMGP4334

ctrl + click pentru a mari












6 comments:

Dan said...

Καλώς ήρθες πάλι!
Adecă, binie aţ' vinit îndărăpt!
Cu aer de Mediterană, umed şi sărat în freză şi cu tolba SD doldora de fotografii faine, salutări de la Oradie!

Octavian-Andrei Brezean said...

Kalimera draghe Danule! multzam de urare, da am multe de povestit si tolba e mare :)
stay close!

Andor Marton said...

Nu stiam de ce mi se pare asa de cunoscut holul hotelului ... pentru ca acu' 3 sau 4 ani am fost si eu acolo in concediu :D
Mai sunt pasari prin gradina?

Octavian-Andrei Brezean said...

foarte multe specii :)

Irocheez said...

it seems like a great vacation. nice pictures!:)

Octavian-Andrei Brezean said...

yes, the last breath of summer :)

thank you, cu alte cuvinte multzam fain irocheez :P

About me

My photo
"A ship in port is safe, but that's not what ships are built for." – Grace Murray Hopper

Archive

Search This Blog