Sunday, August 9

Vacanta de vara 2009: Ziua 1. Carari cu soare.

Iata-ne la sfarsitul ..primei vacante.
Speram sa pot posta la sfarsitul fiecarei zile dar din pacate nu am reusit. Zilele au fost prea incarcate pana acum, in consecinta nu am mai putut scrie sau prelucra vreo fotografie la sfarsitul lor.
Dupa doua saptamani de concediu s-au adunat 2700 km strabatuti in tara romaneasca, muuulte fotografii si o doza mare de incursiuni fotografice alaturi de prieteni dragi.

Dupa cum urmeaza, luni, prima zi de vacanta. Plecarea spre Bistrita Nasaud, acolo unde am petrecut un sfarsit de saptamana ca la carte alaturi de stimabilii colegi fotografi(e) si consortzii nostri. Dar pana atunci noi am tras o fuga si in Maramures cateva zile chiar si prin Muntii Rodnei, asadar in masura timpului disponibil va voi expune zilele calatoriei noastre in ordine.

Prima impresie a zilei a fost una destul de ambigua poate si din cauza ca a fost o atmosfera de tranzit. Am plecat noaptea in ideea de a surprinde rasaritul in lanul de floarea soarelui de la marginimea Ploiestiului (acolo unde il localizasem cu cateva zile inainte), am parcurs aproximativ 500 km pe drumurile din .ro (si stim cu totii ca asta e un pic obositor) si pana la Bistrita am vizitat tot felul de obiective propuse in alte incursiuni, inclusiv ceteatea de Tirgu Mures si altele.

Bistrita este un oras relativ mic, curat si destul de bine intretinut. Mai sunt scapate din vedere mici stradute cu potential dar asa cum ne-am obisnuit de la sud la nord si invers problemele administrative sunt la tot pasul (mai mult sau mai putin).

In transit. Bucuresti - Bistrita, inca la drum.

Bifati optiunea HQ din fereastra, dreapta jos.



1.
IMGP2284 (968 x 648)

2.
IMGP2319 (968 x 648)

3.
IMGP2333 (968 x 648)

4.
IMGP2378 (968 x 648)

5.
IMGP2445 (968 x 648)

6.
IMGP2449 (968 x 648)

4 comments:

Lucian (naycool) said...

Bine-ai revenit... cu noi foto!!!
Faine pana acum... si... abia astept sa le vad si pe celelalte :)

ARIPI DE FLUTURE said...

superbe

Dan said...

Să curge aplauzile pentru papuaşienii călători! :) muzichie faină, călătorie aşijderea... de fotografii ce să mai zic... sup.... (sau mai bine nu)
După câte văz, ar cam fi cazul să îmi iau şi eu o maşină cu funcţie de fotografiere on-road încorporată... (cu fotografia aia de pe E60 din Sighişoara, ai cam lovit la punctu moale, la coarda ghingaşă :D)
Şi să ştiţi, oameni buni, că şi celelalte două personagii (unu marele blond fioros şi bruneta din gestiune) care au făcut "ficiuring" în fotografiile papuaşiene nu-s deloc ceea ce par şi pozează... sunt miez şi coajă din pita lu' Dumniezău.
Faină gaşcă am mai fost! Data viitoare, continuăm!

Octavian-Andrei Brezean said...

bine v-am regasit! multam pentru comentarii! :)

a fost excelent, doua saptamani foarte relaxante. vremea urata ne-a ocolit, deci nu mai am ce zice, fotografiile o vor face. stay close! :)

dane, de parca ai cita dintr-un mare clasic. adica nu, ca ala erai tu :))

ema stie de ce :D, pupicos

About me

My photo
"A ship in port is safe, but that's not what ships are built for." – Grace Murray Hopper

Archive

Search This Blog