Wednesday, August 19

Vacanta de vara 2009. Ziua 5. Plaiuri bistritene.

Play ca altfel n'are rost :D !



Reveniti la Bistrita am luat-o din loc (desi intr-o noua formula, pentru moment mai restransa) spre Masivul Rodnei. Eu, oarecum obosit, aveam o lipsa de energie cronica in acea dimineata, pe care am tratat-o serios cu cafea si infuzie de aburi proaspeti de sipote cu iarba alpina. Ultima ceata se ridica dintre crestele principale, lasand soarele sa mangaie meterezele. Sub el am inceput si noi ziua superba in compania dragilor prieteni de la Oradea.
Mijlocul zilei ne-a prins la fript ciuperci sub coama muntoasa, iar la la finalul ei am reusit sa ne adunam toti conform planului ..principal, care este si ar fi fost el :D.

1.
IMGP2978 (968 x 648)

2.
IMGP2983 (869 x 582)

3.
IMGP3017 (968 x 648)

4.
IMGP3025 (968 x 648)

5.
IMGP3037 (968 x 648)

6.
IMGP3048 (968 x 648)

7.
IMGP3050 (968 x 648)

8.
IMGP3059 (968 x 648)

9.
IMGP3072 (968 x 648)

10.
IMGP3074 (968 x 648)

5 comments:

Lucian (naycool) said...

Faine seriile astea de fotografii :) parca ar fi o telenovela munteneasca :D si sper sa tina macar de doua ori mai mult decat serialul ala "Tanar si Nelinistit" :P

...aaa... cumva te incadrezi in tiparul tanarului nelinistit...=)) de pe munte...

Mai vreaaaaaau !!!!

Octavian-Andrei Brezean said...

"Mai vreaaaaaau !!!!" indica clar cine e tanarul nelinistit, horhe muntean care esti tu, deschizatorul de gauri ceresti, dar trebuie sa fii linistit sa iti iei varsta in serios, nu dispera :))

va tine mult, cel putin cat eu am energie :)

multumesc pentru vizita!

Dan said...

musai a menţiona că nici un hoaver într-ale fotografiatului nu a avut de suferit în urma realizării acestor fotografii... nici din cauza toporului, nici din cea a ciupercilor :D

lilisor said...

Va invidiez!

Octavian-Andrei Brezean said...

dan: cel putin pentru momentu' cu pricina :D

lilisor: multumesc frumos pentru vizita :)

About me

My photo
"A ship in port is safe, but that's not what ships are built for." – Grace Murray Hopper

Archive

Search This Blog