Tuesday, June 30

Studentia la final, partea 2 (vacanta binemeritata)

Dupa licenta, va povesteam intr-un articol trecut, ne-am adunat (putini ce e drept) si am plecat catre litoral ca in vreumuri de studentie, folosindu-ne de ultimele puteri, cu multe ore de somn datori perioadei aglomerate de eforturi.
Oboseala s-a resimtit imediat dupa ce am plecat si in multele ore petrecute pe drum nu de putine ori m-am trezit vorbind singur la volan timp ce colegii dormeau ca pruncii contorsionisti in masina.
Traseul a inceput din Vama Veche si a continuat in Bulgaria pe la lacul Durankulak, Balcik, Varna, Veliko Turnovo si in final Bucuresti. Nu a fost chiar asa direct, ne-am mai oprit si cotit pe unde mai vedeam un camp de maci, orice cu potential de alergat, fotografiat, poposit, dar s-au strans aproape 1000 de km in 3 zile si multe amintiri in fotografii.
Amintirile sfarsitului studentiei, amintirile colegilor si a momentelor deosebite. Nu am fost toti in acelasi sentiment, dar regretele altora se vor naste poate peste cativa ani cand vor privi la amintirile noastre, stranse pe hartie, cd-uri si in povesti.

Bifati optiunea HQ din dreapta - jos in fereastra.



--
1.
IMGP0535 (968 x 648)

2.
IMGP0738 (968 x 648)

3.
IMGP0744 (968 x 648)

4.
IMGP0736 (968 x 648)

5.
IMGP0760 (968 x 648)

6.
IMGP0807 (968 x 648)

7.
IMGP0810 (968 x 648)

8.
IMGP0932 (968 x 648)

9.
IMGP0936 (968 x 648)

10.
IMGP0946 (968 x 648)

5 comments:

Andreea Anghelescu said...

puaaaahh... ce-mi place de voi! plimbareti, pozaci, veseli! da, dom'le!
reusit sumar! BRAVOOOO!!!

Octavian-Andrei Brezean said...

dap, noi acei surescitati plimbatori bantuitori ai soarelui :D

multzam de vizita andreea :)

mitza said...

frumos domnu` ,frumos. faine poze faina iesirea.Slaidu fain, mizica faina, pacat ca se termina prea brusc

numa de bine si la cat mai multi km

Octavian-Andrei Brezean said...

da domnu draghe a fost de vis

lucram sa iasa mai bene data viitoare, multzam de vizita si de urari domnu' castor, va mai asteptam! :)

miChou said...

uaaaa, ce fain. pot spune chiar că-s un pic invidios :P
Slideshow-ul cu ce e făcut? :D

About me

My photo
"A ship in port is safe, but that's not what ships are built for." – Grace Murray Hopper

Archive

Search This Blog