Wednesday, June 3

Sfarsit de Mai in Bulgaria, part 1



In ultimul sfarsit de saptamana din mai am hotarat ca ziua Andei sa o petrecem sub forma unei incursiuni pe patru roti pe litoralul Bulgariei in cateva locuri prestabilite de acasa. Pentru ca atunci cand am ajuns acolo ziua era perfecta de plimbare, campurile erau colorate la maxim si marea putin agitata, am cutreierat aproape toata coasta Marii Negre pana in Varna si nu ne-am oprit decat seara sa campam in Parcul National de acolo.
A doua zi am urcat spre Nordul Bulgariei dupa care am revenit acasa. Aprox 800km parcursi in doua zile si o supradoza de peisaje maritime deosebite alaturi de prieteni.

Va urma.

IMGP9829 (968 x 511)

See it large (968 x 511) here

3 comments:

Dan said...

fratee... nu mai pot scoate aerosolu cu apă de mare din receptorii olfactivi :))
fain, domnule! mai că-mi vine să mă ţâp în apa aia... (uite-o şi pe aia mică şi zglobie cum ţopăie pe stânci pe acolo...să înfigă steagul românesc :D)

S-Hell said...

cromatica de carte postala!

Cristian Istrate said...

Foate frumos!

About me

My photo
"A ship in port is safe, but that's not what ships are built for." – Grace Murray Hopper

Archive

Search This Blog