Tuesday, June 2

Apus la Cernica



Treaba este ca orice zi are un apus. Sau nu. Unii m-ar contrazice. Aceia sunt oamenii care nu sunt atenti la asemenea detalii, care nu au timp de ele, apusul este doar ceva firesc nespectaculos mereu la fel.

Imi place sa cred ca el difera de cel din ziua precedenta. Fie ca il privesc de pe vreun bloc, fie de pe creasta sau de pe marginea unui lac este elementul ce imi reda linistea. Cel mai accesibil si rapid loc din natura unde il pot surprinde este Cernica, ori de la Manastire, ori din imprejurimile ei.
Asadar m-am suit in masina cu trei prieteni si am mers acolo pentru o scurta plimbare la sfarsitul inceputului de saptamana.

1.
04

2.
03

3.
02

4.
01

5.
colaj 3

6.
colaj 2

7.
colaj 1

4 comments:

madi's photos said...

faina lumina ai avut..

Dan said...

ceva centru de intoxicare cu apus nu este? că eu sunt iremediabil si irecuperabil bolnav dupa spectacolul asta de incheiere a stagiunii zilnice...
aaa... sa nu uit sa zic ca is tare faine... si fotografiile singure si dipticele :)

S-Hell said...

mai,ce incadrari!nu prea stiu ce sa aleg,dar partea cu nuca verde sau con ,ce-o fi fost ma unge la suflet.felicitarile mele sinceri, pentru tot: compozitie, cromatica, povestea acestei serii..

ARIPI DE FLUTURE said...

superbe

About me

My photo
"A ship in port is safe, but that's not what ships are built for." – Grace Murray Hopper

Archive

Search This Blog