Wednesday, April 8

Poveste, #2

Din seria acelorasi povesti ma prezint in fata voastra cu cadre colorate, trase duminica intr-o incursiune in primavara codrilor de pe malul Argesului. O vreme perfecta, doar zgomotul vrabiilor din luminisuri si verdele saturat al covoarelor de untisor.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.

Atunci cand mancarea s-a terminat a trebuit sa punem in aplicare ce stim de la tovarasul Bear Grylls legat de tehnici de supravietuire asa ca ne-am apucat de mancat serpi infasurati in frunze oparite de untisor.
10.

Cainele ce privea uimit la transformarea noastra in niste salbatici ce dupa 24 de ani de trait la bloc acum se vedeau fata in fata cu supravietuirea, cu vanatul nepreparat in mainile murdare de tarana, asa cum stramosii nostri se chinuiau sa duca in pesteri mancare obtinuta peste zi cu pretul vietii.
11.
12.

8 comments:

Lucian (naycool) said...

Daaaaa...., nu vrei za spui ca defapt iti doreai o curea din piele de sarpe ca sa nu te ia ecologistii la ochi.... :D :D =))
Aaaa... si nelipsitele felicitari pentru poze (frumoasa zi si frumos verde crud) !!!

Ema said...

mai,ce atmosfera..exact ca pe-aci..cainele imi pare pe pozitie sa fuga,in caz ca ati capata apucaturi gargantuelice...ce v-o casunat pe bietii serpi?v-o ajuns pe o masea?

Octavian-Andrei Brezean said...

cred ca e frumos pe la voi, aveti rodei aproape, multe punte de interes cu potential fotografic.

si cand te gandesti ca serpii sunt unul din lucrurile de care am oroare ;))

lucian, ema, multumesc :)

Ema said...

aferim..insa oameni care se pricep sa le prinda in cadre mai rar :)))

Octavian-Andrei Brezean said...

i'auzi, un motiv in plus sa facem o gasca foto vro cateva zile pe acolo :D

Ema said...

lol..eu am incercat..n-am reusit..mingea e la voi..sa nu uitati sa maluati si pe mine,copil de mingi :)))

ogarafgan said...

Prima si mai ales ultima excelente! :)
De serpi am aceeasi oroare, dar aici, in poza fiind numai, deci la mii de ani lumina :D, pot spune ca-i ceva deosebit, ca un lantzuc .... si conditza aia mica imbarligata pe deget, imi pare un puiutz!
Pare dragutz, da' acolo, departe!
Brrrrrr!!!!

ARIPI DE FLUTURE said...

foarte faine, imi place mult cea cu cainele,ii place la pozat:))

About me

My photo
"A ship in port is safe, but that's not what ships are built for." – Grace Murray Hopper

Archive

Search This Blog