Sunday, March 29

Cateva detalii an' joke

Duminica, la o gura de aer la Padurea Ordoreanu cu papoashienii.

ctrl + click pentru a mari
1.
2.
3.
4.
5.

Definitiile casatoriei:

DEFINITIA RELIGIOASA. Act religios care consta in a crea un rastignit in plus si o virgina mai putin.
DEFINITIA JURIDICA. Sentinta prin care condamnatul la vesnicie este eliberat numai pentru rea purtare.
DEFINITIA MATEMATICA. Adunare de probleme, scadere de libertati, inmultire de responsabilitati, impartire de bunuri.

4 comments:

Lucian (naycool) said...

Simpatice floricelele.... cam anemice :D dar frumoase.
Aaaa... cat despre definitii prea tari (nu le stiam).

Eu stiam 2 definitii ale sotiei:

1. Sotia este omul de langa tine cu care iti imparti toate necazurile pe care nu le-ai fi avut daca nu te-ai fi casatorit cu ea.

2. Sotia este un animal domestic ce traieste pe langa casa barbatului si se hraneste cu zilele lui fripte.

Sabina said...

Si eu tot acolo am facut cateva poze :)
pacat insa ca e atata si atata mizerie ...

Octavian-Andrei Brezean said...

@ lucian: da un pic cam anemice, am ratat covorul de albastrele, eram prin maramures atunci cand aparusera.

@ sabina: tot prin zona anul trecut am zarit o femeie ce arunca doi saci de pet-uri in raul Sabar, acum am vazut calcata in picioare padurea de atv-uri si resturi de la gratare aruncate peste tot. intr-adevar pacat.. astia suntem.
multumesc pentru trecere, te mai astept :)

miChou said...

În condiţiile astea mă laşi pe mine să fac poze la nunta ta? :P

About me

My photo
"A ship in port is safe, but that's not what ships are built for." – Grace Murray Hopper

Archive

Search This Blog