Monday, February 9

Titan, Bucuresti 2009

Cartierul in care mi-am petrecut copilaria. Ma rog, jumatate din ea. Pe malul lacului alergam cu prietenii, pe malul lacului am jucat fotbal si tenis, pe malul lacului am facut jogging, pe malul lacului am cunoscut prima prietena, pe malul lacului m-am plimbat ieri la apus.
Ieri am am fost surprins de o ploaie cu soare urmata de un joc de culori si nuante format din albastrul cerului amestecat cu rosul apusului toate pe muchiile formelor ciudate ale norilor in tranzitie.

Cu ocazia asta m-am hotarat sa alcatuiesc un set de fotografii din acest parc drag mie.

ctrl + click pentru a mari


Va urma.

9 comments:

Mi Hai said...

Eu îmi petreceam vacanţele de vară prin zonă. La o mătuşă care locuia chiar lîngă lac. Frumoase amintiri. :)

Dan said...

Fain!

Octavian-Andrei Brezean said...

:)
multumesc

ogarafgan said...

frumos mai brezene, si si!!!!

Andor Marton said...

Frumos a iesit. Daca ar fi fost lacul mai limpede, ar fi fost reflexiile si mai de efect.

Octavian-Andrei Brezean said...

ai dreptate Andy, daca aveam un trepied mai ma jucam cu diafragma :)

Lucian (naycool) said...

Frumoasa imagine :D !!! Mai astept si altele! Felicitari!!!!!

Octavian-Andrei Brezean said...

va urma un set dupa cum am promis in articolul acesta.

multzam Luciane pentru vizita si aprecieri!

Andreea Anghelescu said...

:) fain! cred ca recunosc unghiul, desi am petrecut destul de putin timp in zona! Asteptam si continuarea...

About me

My photo
"A ship in port is safe, but that's not what ships are built for." – Grace Murray Hopper

Archive

Search This Blog