Tuesday, February 24

Povestea unei vacante de o zi



Povestea unei zile de sambata a lunii februarie. Nimic complicat, eu, Flori si doi prieteni am plecat catre o altitudine mai mare la aer curat, ca un medicament contra urbanului.
Sinaia din pacate a devenit o statiune destul de scumpa, iar la asta ma asteptam avand in vedere ce flux de turisti are anual. Desi este ciudat sa mergi acolo si pentru o telecabina, doua mese si alte maruntisuri sa lasi intr-o zi banii care in alta parte ii cheltuiai in 2-3 zile. Si nu va ganditi ca sunt super conditii sau partiile sunt exceptionale, ci e felul notru de a profita, de a face turism.

In fine, pastez doar amintirea lucrurilor frumoase si a peisajelor, a prietenilor si a zapezilor de creasta.

ctrl + click pentru a mari
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.

10.
11.
12.
13.

Mai multe fotografii puteti vedea aici

8 comments:

Lucian (naycool) said...

Frumoasa iesire !!! La cat mai multe!!!

Octavian-Andrei Brezean said...

multumesc, sa fie ! :D

Dungha said...

superbe cadre!

Dia Ungureanu said...

Cat a mai ajuns telecabina? Mi-as dori sa fug si eu pana acolo duminica sa ma pot bucura de ceva zapada.

Octavian-Andrei Brezean said...

@dungha: multumesc frumos
@dia: 52 ron dus-intors sinaia-cota 2000. verifica starea vremii inainte, merita sa ai vizibilitate sus :)

distractie placuta si carari insorite!

Dia Ungureanu said...

Multam mult! Chiar sper sa am parte de vreme buna, ca pe anul asta nu am avut parte de munte in adevaratul sens. Imi e dor sa fac un traseu. Mi-am pierdut si antrenament si am castigat si mai multa burtica de cand a inceput facultatea.

ogarafgan said...

asa mei, umbla, si tot umbla, si tot umbla, acu'ca mai incolooo hu knowz?
invidie trecuta, prezenta si fiuciatoare, forever and ever ... ptiu, shini vrea ore de engleza? sa-mi dea! :D
viatza, viatzaaaaa, soroooo viatza!
tot io, daca nu ma recunoaste .....

rosekate said...

Foarte faina serie! Imi plac peisajele enorm!!

About me

My photo
"A ship in port is safe, but that's not what ships are built for." – Grace Murray Hopper

Archive

Search This Blog