Sunday, February 1

Flor

In sfarsitul asta de saptamana am cautat motive sa nu stau acasa asadar sambata am plecat la Buftea cu gandul de a vizita domeniul Stirbey, iar acolo am constatat ca nu se poate intra decat daca detii cash nenicu sa mergi sa bagi ca familistu respectabil la matz la restaurantul din incinta.
Asa ca ne-am trezit in Buftea pe o vreme de doi lei fara nici o perspectiva decat cea de a lua si noi randul lumii sa mergem la vrun local modern cu iz de localitate ilfoveana.
Fara lumina buna, fara subiecte, fara fotografii in consecinta.

Azi am mers pana la Manastirea Pasarea unde nu am avut parte de cine stie ce vreme dar am avut ce fotografia (mai mult prin paduri decat in incinta manastirii). Ne-au taiat calea o familie de trei caprioare ceea ce mi'a facut ziua vesela, dar oricat as fi alergat eu pe lumina aia nu reuseam sa le surprind in vreun fel pe senzor.

Am sa revin cu un set de fotografii de acolo intr-un personal rewind cat de curand.

4 comments:

Dan said...

hai măi, că tot ai prins o căprioară pe senzor... :D Ceau, Flori! :)

Octavian-Andrei Brezean said...

o trufandala alergand printe frunzele alea putrezite :)

hahah, multzam di trecere Dane! :)

Silvana said...

Ce-ar mai fi alergat si Sety pe acolo cu voi...

Octavian-Andrei Brezean said...

da, si-ar fi facut loc cu urechile ei zbuciumate la 1 m salt deasupra frunzelor :D

About me

My photo
"A ship in port is safe, but that's not what ships are built for." – Grace Murray Hopper

Archive

Search This Blog