Tuesday, January 6

Suncuius, Bihor 2009

In drum spre Oradea ne-am oprit la Suncuius, un loc parca special brazdat de Crisul Repede pentru a crea unul din cele mai interesante locuri de tabara.
Cand am ajuns noi erau in jur de -7 grade asadar nu am zabovit prea mult, ne-am luat presupusa tabara si ne-am continuat drumul cu promisiunea de a reveni pe lumina mai buna.

Crisul Repede si Pestera Unguru Mare
1.
2.
--

3.

Cu toa'rshu fotograf in albia raului.
4.

Localitatea Suncuius se afla in partea de Sud Est a judetului Bihor, pe cursul mijlociu al riului Crisul Repede, pe o distanta de 7.2 km. Comuna este alcatuita din 4 sate: Balnaca, Balnaca Grosi, Suncuius si Zecehotare si alte 7 catune.

Este situata la aprox. 60 km fata de Oradea si aprox. 100 km fata de Cluj.

Zona turistica Şuncuiuş se află la circa 1 km de la localitatea Şuncuiuş, centrul comunei cu aceeaşi nume, în defileul Crişului Repede, în munţii Pădurea Craiului. Mai multe detalii aici

7 comments:

ogarafgan said...

faina-ti iesi a 2-a!

mitza said...

dar vai, oare cine or fi cei doi? vad ca ti-a placul la suncuius. Sper sa revenim cu alta ocazie si alta temperatura sa iti arat mai multe.
zi faina

Dan said...

ahaaaaa deci pe acolo mi-ati umblat creanga (inghetata) :))

Stefan said...

Da, si eu cred ca a doua este de isprava !

Octavian-Andrei Brezean said...

@mitza: mi-a placut mult pacat ca ne-a alungat gerul asa rapid
@dan: pai da am venit cu ea direct la matale pe malul crisului sa o inghetam si mai tare :D

ogar, stefan, va multumesc frumos. imi pare rau ca nu am avut vreme sa pot face mai multe :)

romeo said...

In gura grotei de acolo ,acu ceva ani la un concurs de cocotz,am mancat cele mai bune frigarui:) :).Faine!!!

Octavian-Andrei Brezean said...

multumesc romeo, la vara am promis ca voi reveni cu un cort :)

About me

My photo
"A ship in port is safe, but that's not what ships are built for." – Grace Murray Hopper

Archive

Search This Blog