Friday, January 9

Facelift

Recunosc ca mereu am fost preocupat de fata blogului meu, chiar daca nu a excelat in vreun fel. Daca la fiecare schimbare am gasit ceva in ton personal sa se potriveasca cu fotografiile de calatorie si nunumai, in ultimul timp in care am cautat prin nenumarate teme nu gaseam mai nimic interesant nici macar ceva de unde sa pot incepe imi modific elementele vizuale.
Totul tine de starea in care ma aflu la momentul respectiv si modul in care pot sa asociez o fotografie cu o tema pentru a alcatui ceva personal. E greu pana imi dau seama ce vreau.

Acum am ales-o pe asta, desi multe din fotografiile postprocesate nu se potrivesc deloc cu tema, mai ales cele cu rame albe (de asta ar trebui de acum sa fac niste rame generice care sa se potriveasca cu orice cromatica sau fundal) si din cate vad nu are nici o eroare, chiar daca mi-am mai bagat eu nasul in diverse linii de cod :D

Treceti si pe la un coleg sa ii vedeti fotografiile din cateva locuri unice / Visit my colleague's travel photo blog with pics in a few unique places

Warren Williams - Travelling Photographer

3 comments:

Dan said...

întunericitule :) ia întinde-te pe canapea şi spune tot... să treci tu aşa... de la lumină la beznă...

andrei said...

eeehh... welcome to the club :)))... si yo am pitici din astia... si cel mai simplu mod de a scapa de nepotrivirea ramelor cu tema aleasa e eliminarea ramelor... hi hi hi... nu mai sunt rame... nu mai e nepotrivire :)... poi pozele asa cum sunt si adauga;i o rama dinamica... cum suna... lasa blogspotu sa puna o rama dependenta de tema... :)))) nici yo nu mai inteleg ce;am vrut sa zic :D

ogarafgan said...

io ce sa mai zic, ecsalant!!!!!si imi place ca nu e chiar negru, cel putin asa vaz io, un gri inchis ;) adec' lightwithoutvoice :))

About me

My photo
"A ship in port is safe, but that's not what ships are built for." – Grace Murray Hopper

Archive

Search This Blog