Wednesday, December 24

Craciun in Parang, 2008



A venit si vacanta mea in sfarsit. Azi am ajuns in Parang unde am ales sa imi petrec sarbatorile la schi impreuna cu prietenii.
Scriu acest post din cabana de altitudine unde am ramas surprins sa vad ca am wireless si acum noapte fiind, pe geam observ cum luminile orasului Petrosani se contopesc intr-o priveliste deosebita cu cele ale satelor din imprejurimi.

Am sa revin cu fotografii de aici, pana atunci postez una facuta azi din telescaun in drum spre cabana. Va doresc un Craciun cat mai fericit si un an nou plin de bucurii si reusite!

ctrl + click pentru a mari

5 comments:

ogarafgan said...

Felictari domnu' Octavian pentru poza, care-i f faina, cat si pentru excursia din varf de munte! :)
Va invidiez pt zapada >:P, dar bucurati-va din plin de ea :)
Si-alea, alea la toata lumea :)

Dia Ungureanu said...

Nu prea mai sunt sate pe acolo de mult. Ma ref cel putin la titluri toate sunt orase, iar altele chiar municipii ;)). Imi e atat de dor de locurile alea.. se parca ca este inca un an cand iar nu ma duc acasa.

Lucian said...

Sa faci poze faine ca superba zapada ai prins! Eu plec sambata sa fac Rev si niste poze in Casa de Piatra La cabana la Ovi. Aaaa, si distractie placuta in Parang!!!

Mihai Cantea said...

Sarbatori fericite! Lumina, bucurie, multumire sufleteasca! O inima de aur iti doresc!

Octavian-Andrei Brezean said...

Dia, da s-au cam unit satele si comunele cu orasul din cate am vazut la venire.

Va multumesc tuturor pentru comentarii si va doresc Sarbatori fericite !!

About me

My photo
"A ship in port is safe, but that's not what ships are built for." – Grace Murray Hopper

Archive

Search This Blog