Friday, December 26

Craciun in Parang, 2008 (2)



ctrl + click pentru a mari

10 comments:

Mihai Cantea said...

Eu nu am avut soare! A nins toata ziua si totul este acoperit de nea! Zapada si ceata! Iti doresc zile minunate!

andrei said...

esti cumva intr;un basm? ca asa pare :D... aici la noi... e mai gri iarna :) fain :)

Octavian-Andrei Brezean said...

@ Mihai Cantea: Pai merge tras ceva si in conditiile alea pe acolo prin paduri :D Multumesc!

@ Andrei: Da, este un basm :)

Dungha said...

de poveste... numai bine!
excelenta realizare!

Octavian-Andrei Brezean said...

multumesc dungha :)

Dan said...

Fain, măi povestitoriule într-ale scrisului cu lumină!
Ai cam luat o supradoză de omăt...

Lucian said...

Prea frumos de nici nu gasesc cuvinte! Felicitari oricum!!!

ogarafgan said...

pai deh, unii se distreshte, ca ie tineri si vigurosi :D, tzinE la frig si la zapadaaaaaaa :((

parca-i casutza de zahar hansel & gretel sau cum s-o scrie, ca mi-e lene sa gugulesc

fulgi si frumusete

Octavian-Andrei Brezean said...

Am luat o supradoza de omat si eu si amigdalele mele carora nu le mai place la mine in gat, dar sper sa le treaca rebeliunea asta rapid.

Chiru Andreea said...

frumos! :)

About me

My photo
"A ship in port is safe, but that's not what ships are built for." – Grace Murray Hopper

Archive

Search This Blog