Monday, November 17

Hap-ciu



I love you, will you divorce me?
Gata cu statul in casa. Raceala a plecat fara nici un cuvant si m-am trezit singur in pat de dimineata. Tipic. Nu am ramas decat cu amintirea zilelor de plictiseala si a cartilor rasfoite in acest timp. Mi-am pus tot ce aveam prin pc in ordine, am aflat cu cine era Amanda din nuj ce serial insarcinata, am ajutat-o pe bunica la pus varza, am mai mesterit cate ceva, tot felul de activitati tipice unui detinut in propria casa :D .

Fotografii de acu' catziva ani, din scoala de iarna Salvamont. Asta ca tot ma apucasem saptamana trecuta de rasfoit prin arhiva din 1800 pana in prezent. Vorba vine..cum devine pe cazu' bronsitopapuadendronitei care m-a tinut prizonier in propria camera zile intregi.

Hai ca mai e un pic pan' la prima ninsoare. Care este. :D

ctrl + click pentru a mari
1.

2.

Apropos de munte si oameni care mi-au influentat perceptia despre caz, mergeti sa cititi memoriile unui emerit aici.

1 comment:

Răzvan said...

Îţi mai aminteşti Crăciunul?
Îţi propunem să scrii amintirile tale despre Crăciun pe blogul nostru colectiv.
O zi veselă!

About me

My photo
"A ship in port is safe, but that's not what ships are built for." – Grace Murray Hopper

Archive

Search This Blog