Saturday, November 22

Calatorie in patru



Lepsa - Cheile Tisitei (VN). Personal rewind.

Am mers cu trenul cateva ore, dupa care am luat un microbuz, iar la final ne-am inghesuit intr-o cabina a unei basculante de la exploatarea forestiera pentru a ajunge intr-un sat din inima Vrancei, acolo unde intre padurile de foiase, brazi si varfurile masivului muntos se ascund Cheile Tisitei.
Chei ce fac parte din aria protejată Tişiţa care este situată în bazinul hidrografic mijlociu şi inferior al pârâurilor Tişiţa Mică şi Tişiţa Mare, respectiv Tişiţa după confluenţa acestora.

Au o lungime de cca 9km si chiar daca nu sunt spectaculoase prin inaltimi (desi pe alocuri muchiile devin comparabile cu Cheile Rasnovului si Turzii), mi-a atras atentia apa raurilor ce le strabat foarte curata stand dovada unei protectii a mediului foarte bine puse la punct.

Doar noi patru prieteni intr-o iesire la sfarsit de saptamana in care am intampinat si nervi, discutii in drumul catre locul cu toamna si culori perfecte. Nu aveam cum sa uitam in ce fel de tara traim si inca de cand ne-am suit in tren ne-au intampinat musterii cu telefoane cu muzica traditionala de navetist. In Focsani tanti dispecera de la autogara nu stia nici de capul ei, dar sa ne zica noua cu ce putem ajunge in extremitatea judetului cu acelasi nume. Si tot asa..
Locurile unde am ajuns, toamna, raurile extrem de curate, padurile sanatoase unde ne-am ascuns in frunzele ruginii ma vor face sa sterg din memorie situatiile neplacute.

Natura superba care este din ce in ce mai atacata de asezarile umane in extindere m-a facut sa uit de tot.

ctrl + click pentru a mari
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
Semnat,


Restul fotografiilor din calatorie le puteti vedea aici
Alte fotografii de pe aceleasi meleaguri aici

5 comments:

Andrei Ogrodnic said...

Foarte frumos. Imi place, ai avut lumina foarte buna, si pare mai interesant toamna decat vara. Am revazut cu placere locurile.

PS. Ai cateva cadre foarte reusite in fotografiile de vacanta. Imi plac mult cele de paisaj facute pe inserat.

Lumina buna in continuare si mi-ar face placere sa organizam niste iesiri foto.

Andrei,

Mihai said...

:)) Ce expresii avem in poza 2 parca am auzit bancul cu calul

Krissa said...

frumos...

Octavian-Andrei Brezean said...

va multumesc frumos pentru vizita si aprecieri :)

Adrian Popa said...

foarte faina seria. felicitari!

About me

My photo
"A ship in port is safe, but that's not what ships are built for." – Grace Murray Hopper

Archive

Search This Blog