Saturday, October 18

Apus (2), Peris, Romania 2008

Ca in acele dupa-amieze cand ma sui in primul tren ce pleaca din Gara de Nord, merg cateva statii dupa care ma dau jos in mijlocul vreunui camp, padure, sat..etc si fotografiez ce imi iese in cale. Lumina ce intra prin geamurile biroului meu reflectata de geamurile blocurilor vecine ma face sa vreau sa o vad si altfel. Intre blocuri soarele imi pare trist, ma transforma intr-un omuletz de lego cu un zambet impaciuitor pe buze. Imi aduce aminte de amiezele in care bateam mingea sau jucam 'ascunsea' in vacantele de vara pe potecile citadine. Si cand indesa bunica macaroane cu branza in mine dupa aia..

Desi dimineata imi place cel mai mult ca moment al zilei, trebuie sa recunosc ca apusul soarelui m-a fascinat mereu. Este un joc permanent, diferit. Acelasi apus privit din mii de locuri in acelasi timp. Acelasi apus in diferite ipostaze si diferite nuante.
Cum ar fi sa facem un colaj cu acelasi apus din diferite locuri?

Lectia de lumina.

ctrl + click pentru a mari


Articol dedicat Minei si lui Andrei cu al lor deosebit Fotojoc.

2 comments:

mina said...

Inca am ochii carpiti de somn:)..am deschis blogul..ti-am citit post-ul..si cand am ajuns la sfarsit..un zambet laaarg s-a asezat pe fata..si neasteptat..multumesc mult de tot pentru dedicatie:)
Si-mi pare rau ca de ceva vreme fotjocu'i asa pustiu..andrei e responsabil cu schimbarea:)
Frumoasa idee..plimbarile spontane cu trenul..n-am facut niciodata asta. Sa ma duc la gara si sa spun "dati-mi un bilet? "la ce tren?" "la primul care pleaca"..

Octavian-Andrei Brezean said...

ma bucur mina, a fost placerea mea :)

About me

My photo
"A ship in port is safe, but that's not what ships are built for." – Grace Murray Hopper

Archive

Search This Blog