Thursday, September 18

Paduri, Predeal, Romania 2008



Tocmai se punea de crapatul zilei si sobele inca erau calde. Ma incalt in bocancii totusi reci si o invelesc. In drumul spre jgheabul pe post de chiuveta de langa cabana realizez ca am sa trezesc pe toata lumea daca nu ma descalt pana la iesire. Scarile de lemn din mijlocul cabanei scartaie acum sub greutatea mea parca vrand sa imi atraga atentia cu ceva. Aiurea. Imi arunc o mana de apa de izvor ce imi dezmorteste fata dupa infuzia cu vin fiert de cu o seara inainte si somnul de doar 5 ore.
Ma intorc catre padure pentru ultima data in dimineata aceea si ma invaluie o stare unica alcatuita din frig, miros de brad si fag ars si cantecele ce imi ramasesera in minte.

Poate avea un secret si eu nu il puteam decodifica, sau poate doar se trezea si era frumoasa. Am privit-o cand am plecat cu totii spre creste si cand ne-am intors. Ceva nu mai era, dar nici eu nu mai aveam ochi pentru ea. M-am simtit tare ciudat. Am trait pentru cateva momente in acea dimineata friguroasa un sentiment unic, de atractie fata de tabloul matinal. Dupa, nu am mai reusit sa pun piesele la loc nicidecum.

Acum ma simt din ce in ce mai atras de padure, vreau sa o revad, sa stau singur sa o simt si sa o admir asa cum e ea mai frumoasa. Dupa o ploaie de toamna cand ceata se ridica dintre uriasii arbori sau brazi, sau iarna cand calc pe nametii dintre radacini.

ctrl+click pentru a mari
1.
2.

No comments:

About me

My photo
"A ship in port is safe, but that's not what ships are built for." – Grace Murray Hopper

Archive

Search This Blog