Thursday, September 25

Dawn, Bucharest 2008

Copanele proaspete de "shobolani cu aripi" unse cu sos de ienupar stins cu apa tonica cu gauri.

Movul cerului si malul lacului unde am zabovit la o gura de aer si o poveste de dragoste. Nu a mea. Nici a ta. Nu prea cred in povesti, dar ceva se intampla cu lumina asta de coloreaza cerul asa frumos. Poate masculinitatea lui sa nasca dorinte ascunse luminii sau doar simpla existenta si intunericul sa creeze aceasta atractie, eu tot nu credeam pana am crescut mai mare dar am vazut cum norii pot desena cea mai frumoasa zi din viata unui om sau deopotriva. Atunci cand se imbina si cu putina imaginatie spectacolul devine unic. Imi plac acei nori dintre anotimpuri care iau forma unei pasari,vreunei fiinte libere.
Ai avut vreodata timp sa te opresti in loc doua minute si sa privesti cerul? Te deconecteaza total si te incarca cu speranta, culoare si dragoste. Este o poveste ce ne leaga, te leaga, leagana si te adoarme daca zabovesti prea mult cu gandul in ea. Chishioarele inca sunt pe pamant.
Nevoia de teoretizare a vietii poate distruge ratiuni si minti lucide atat timp cat punctul tau de sprijin este in realitate un punct de fuga.

ctrl + click pentru a mari


Muzic, oke !?


2 comments:

universulmeu said...

asa este este super sa privesti cerul te transpune in alta lume.
cat despre piesa la pian ..e superba.
ce sa mai avem si lucruri frumoase trebuie doar sa stim sa le pretuim!

Dan Oprea said...

Hai că te-a călcat muza în timp ce priveai cerul... Fain scris! Şi vorba cântecului... Children. Să fim copii, pentru că altfel, în momentul în care nu vom mai fi copii, vom fi terminaţi.

About me

My photo
"A ship in port is safe, but that's not what ships are built for." – Grace Murray Hopper

Archive

Search This Blog