Wednesday, September 17

Aniversarea 1 an Nikon in Romania

La invitatia lui Bogdan Stanciu am mers la Hotel Radisson pentru a lua parte la aniversarea primului an Nikon in Romania. Ambianta placuta, feţe mai mult sau mai putin cunoscute si muult galben.
Evenimentul a durat aproximativ doua ore, pe parcursul carora s-au tinut cateva discursuri si doua demonstratii de lupta in stil traditional japonez. De fapt cam asta a fost tema serii, de la româncele deghizate in gheişe care reuseau sa imi fure cate un zambet de fiecare data cand treceam pe langa ele, pana la cina ce a urmat.


La intrare am fost medaliati si ni s-a facut dezlegarea la voie buna, dupa care am baut unul din cele mai bune ceaiuri incercate de mine pana acum. Ar fi fost si mai interesant sa ne descaltam dupa obiceiul japonez, dar cum multi veneam de la servici, cred ca incepeam sa luam culoarea baloanelor.


Toshiyuki Masai, Presedintele Nikon Europe vorbind despre dezvoltarea regionala a brandului pe care il conduce in continent. Discursul lui a facut o nota discordanta pozitiva comparativ cu celelalte.


Evenimentul a fost prezentat de Andrei Zaharescu. Aici intrase in scena Alina Dumitru, campioana Romaniei la Judo la Olimpiadele de la Beijing 2008.


O demonstratie de Judo a Alinei Dumitru. A fost urmata de una de Kendo executata de doi frati. Nu am mai fotografiat-o pentru ca eram "pe jos" de ras. Foarte amuzant stilul lor.



Lansarea noului COOLPIX S60, primul aparat foto cu touch screen de la Nikon, care se va comercializa pe piata romaneasca, accesorizat cu husa originala creata de catre Mihai Albu, fashion designer.

La sfarsitul evenimentului a fost prezentat in premiera si primul aparat DSLR din lume cu functia de filmare, Nikon D90, prezentat de nimeni altul Lucian Mandruta, primul roman posesor de model, dupa care am stat la un pahar de sake de vorba discutand evident, despre husa originala creata de catre Mihai Albu /:)

7 comments:

ogarafgan said...

mei, dupe cum vorbisi, mai che-mi pare rau! da' vorbisi frumos
ai mancat feshte crud? :D

Octavian-Andrei Brezean said...

mdea' mancashi niste branhii crude f faine :)

A lu' Euu said...

Am fost si eu si, exceptind micile "balbe" foto ale celebrului Mindruta, mi s-a parut un eveniment reusit.

Mai puteti citi cite ceva si aici>>
http://papermoonfilm.blogspot.com/2008/09/1-nikon-in-romania.html

Just a girl said...

@ eugen: ce ne dam noi unul la altul link, Euu tie, eu lui la tine:)) Nice people loves Nikon:))

Octavian-Andrei Brezean said...

vorba lui andrei zaharescu: marketing

Octavian-Andrei Brezean said...

multumesc pentru vizita si comentarii :)

Doru Oprişan said...

Mi s-a parut mie ca te-am vazut :)

About me

My photo
"A ship in port is safe, but that's not what ships are built for." – Grace Murray Hopper

Archive

Search This Blog