Tuesday, August 26

Alexandra


Ele cele ce zburau nu erau defapt decat cei ce au reusit sa scape si sa iubeasca dincolo de.
Oare ar fi fost posibil si de unde sa stii ca nu esti la frontiera de care trebuie sa treci si daca nu vei cadea intr-un abis de suferinta, cand ai sa dai de un mirific surprinzator?
Starea ta intermediara pe alocuri halucinogena, fara dureri fizice dar cu o concentrare doar pe paralizia psihica, regretand lucruri ce nu vor veni, cu mainile gravitational lasate langa corp, incaltata in niste tenisi albi insa atat de hipnotic simtind dragostea, urmarind in reluare fetele triste ale celor din jur. Umarul tau lipicios de sampanie ma face sa ma afund in iarba, iar fata mi se cufunda in bucurie.
Este cald, incep sa ma inghesui in mine, muschii sa mi se relaxeze si vreau sa ma cuprinzi. Pune-mi mana sub cap...adorm. Iti strang degetele in maini, imi lipesc barbia de pieptul tau si adorm din nou. Vantul o bate el, dar bratele tale ma protejeaza si te simt ca imi fotografiezi inima. Adorm din nou.

ctrl + click pentru a mari
1.
2.

7 comments:

Dungha said...

frumos lucrat!!!

Dan Oprea said...

Frumoasă prinţesa!
Domeniul, însă, a fost lăsat cam în paragină... e nevoie de o mână de prinţ...

ogarafgan said...

ok, pricep, dar e cam .... , nu stiu daca mai stie puiul de tine, ce scria pe la ferestrele trenurilor inimilor noastre "pericoloso sporgersi" ... parca :)
superb scris, superb simtit, te invidiez pt ce ai simtit, cand ai simtit ... si mie dor ... si ma bate-un vant in cur, sa-mi inghete, sa-mi treaca de tot si de toate, tremur ca vagoanle pe sina si desi-mi clantane dintii-n gura, simt cum ma trezesc .... sa fie de bine? sa fie de rau? dar a fost chiar fain!
noapte buna!

ogarafgan said...

uitai, faina doi :)

ogarafgan said...

ups! "mi-e" nu "mie" dar am circumstante atenuante :D

Octavian-Andrei Brezean said...

va multumesc frumos
ogaro, prietenarii stiu de ce ;)

danushka said...

o piesa si un text minunate ... ca si cum o floare este zdrobita si ne ofera propria-i aroma...

About me

My photo
"A ship in port is safe, but that's not what ships are built for." – Grace Murray Hopper

Archive

Search This Blog