Tuesday, August 12

Absence



Saptamana asta nu am cuvinte si ganduri foarte coerente. Poate ca a ramas ceva nediscutat, nelamurit sau poate e doar impresia evocata de o constiinta plictisita. Sau am ramas fara interesul necesar raspunsurilor fara valoare.
Odata cu acest vehement deces s-au conturat mai multe decizii de unde am de ales. Una dintre ele ar fi vointa de a mentine cu orice pret starea mea morala de fragmentare sau de a o creea.
A doua ar fi realizarea limitei spatiului pragmatic al erodarii comunicarii standard pe care ea si-l asuma in locul caracterului meu.

Pentru ca recursul la analize ca disciplina pilot evocata ad-hoc este un moft in numele modei si nereusitelor intereselor nu ma duce decat catre o singura concluzie.

THERE IS NOTHING MORE BEAUTIFUL THAN
ABSENCE
(Philip Toledano)

1 comment:

Romulus Cristea said...

Salut,
Am rearanjat postarea cu fotografiile tale de la "Doar despre tuneluri, buncăre şi forturi". Am editat direct textul, nu mi-a ieşit cu html. Sper că arată mai bine.

About me

My photo
"A ship in port is safe, but that's not what ships are built for." – Grace Murray Hopper

Archive

Search This Blog