Monday, July 7

Timisoara

Atunci cand am ajuns in Timisoara am trait sentimentul placut pe care l-am avut acum cativa ani cand am vizitat Clujul pentru prima data si de atunci cu orice ocazie merg acolo cu o placere ce creste exponential cu timpul asteptat pana la plecare.
Aici este altfel, este in vest, in Banat si asta se vede. Diferit si deosebit de frumos, orasul poarta o incarcatura estetica unica, arhitectura are cele mai multe influente de pana acum vazute de mine in .ro
Imi pare rau ca am stat asa putin, dar m-a convins pe loc ca am sa revin si vreau sa facem o mica gasculitza de fotografi sa mergem acolo peste ei, caci 3 zile tot vom avea ce sa fotografiem si oameni de cunoscut.

Asadar, invitatie valabila pentru un sfarsit de saptamana din luna septembrie sa ne adunam sa purcedem cu trenul de noapte al lui Berinde catre o priveliste citadina ce ascunde un cu totul alt ritm.

ctrl + click pentru a mari

1.2.

1 comment:

Horoabe said...

... si voi renaste...
frumos Berinde, frumos si in Timisoara.

La mine a fost invers, cu vreo 8 ani in urma, intai in Timisoara si mai apoi in Cluj. Asta-i si motivul pentru care Clujul mi s-a parut... nici nu stiu cum sa zic... "La Clujul laudat sa nu te duci cu sacul" - asta a fost cea mai puternica impresie. Recunosc ca daca nu-l pui langa Timisoara e chiar fain, dar...

Musai sa fie un loc de pierdut in noapte catre Timisoara :)

About me

My photo
"A ship in port is safe, but that's not what ships are built for." – Grace Murray Hopper

Archive

Search This Blog