Tuesday, July 15

Mioritice

ctrl + click pentru a mari


In Olanesti fiind ma gandesc sa rup plictiseala ce ma apasa prin atmosfera batraneasca de statiune balneara cu iz de neam prost si sulf din izvoarele facatoare de minuni si ma reped la o piscina din apropiere.
Pai cum altfel, dupa ceva timp de la sosire incep sa apara si familii cu tulifoane cu muzici, lantzurile de Haur la gat, incaltati pe marginea piscinei acolo unde erau afise ca nu ai voie decat cu papuci de plaja, 3 oameni in bazin si nimeni nu mai avea loc de ei, o mama isi tzinea odrasla sa termine de urinat in apa si tot asa am reusit sa fac o baie inainte sa apara, caci dupa am zis ca este imposibil ce se intampla si m-am dus sa reclam.
Mi se raspunde foarte calm ca asta este situatia, gajica ce pazea aerul de la intrare nu avea nici o rushine, era chiar ocupata de propriile bijuterii.
Ca la tzara romaneasca, acolo unde e eftin tre sa fie si neamurile, cei ce se ushureaza in vacanta ta.
La hotel, vecinii aveau show la 1 dimineata cu televizoru' dat pe taraf teve la maxim, tuturor li se parea normal, pai de ce nu? toata lumea se simte bine.

Poti reclama oricui vrei, atat timp cat nu ai un termen de comparatie cand esti fata in fata cu asa o panoplie a dezgustului cu siguranta vei fi luat de prost si maine o iei de la capat.
Daca nu ai experienta cu papusile crizate si neamurile proaste ce tot ele au tupeul sa evoce normalitatea atunci cand le atragi atentia, vei trai cu impresia ca in afara de asta nu mai exista nimic.

again, parazitii - de ziua ta mai frate

5 comments:

Dan Oprea said...

Fază clasică de deturnare a orizontului de aşteptare... citesc titlul... mioritice; arunc privirea pe fotografie şi mă gândesc... de unde atâta mioritism în aşa o splendoare de nufăr fotografiat? Deşi îmi revin repede, că şi pe aici la Oradea, Felix sau 1 Mai avem nuferi şi lotuşi...
Şocul cel mare şi revenirea la titlu o fac după citirea textului, în paralel cu ascultarea melodiei...
Gust amar, dor de ducă... cât mai departe de asemenea locuri şi oameni...
Ce vrei, bă? N-ai cu cine...

Octavian Andrei Brezean said...

n'ai frate, n'ai.

multam dane de trecere!

ogarafgan said...

iar place foto mult si text pe masura
felicitari bre!

Luiza Puiu said...

mi-ar fi placut mai mult sa vad in poze povestea ta din text. e o bucatica din societate mult mai putin fotografiata decat nuferii.

Octavian Andrei Brezean said...

cand stau si recitesc textul regret ca nu am fotografiat mai mult ce trebuia, daca trebuia, pentru ca nu am avut in cap ce vreau sa fac.
ideea unei relatari mi-a venit ulterior si din pacate nu prea aveam material.

iti multumesc luiza pentru sfat si vizita, te mai astept :)

About me

My photo
"A ship in port is safe, but that's not what ships are built for." – Grace Murray Hopper

Archive

Search This Blog