Saturday, July 26

Megapixeli si acordeoane



Se uita acum ceva timp la o ocazie un fotograf amator la aparatul meu, dupa care expima flegmatic "...hmm...pentax... cati megapixeli are? doar atat ?? "
Mi-ar place in catziva ani sa avem posibilitatea sa ne marim numarul lor asa cum facem cu memoria RAM. Ar fi interesant, zic si io. Pai daca nu detii destuli, risti sa te faci de ras.
Primul lucru care il intreaba lumea este cati megapixeli are. Telefon, aparat foto..etc.
Pentru ca cu cat detii mai multi cu atat fotografiile sunt mai valoroase, reproduc cat mai bine si poti sa le printezi cat usa mai clar.
Stau si ma intreb de ce nu mi-am luat un telefon mai bun cu 5 mp decat DSLR-ul pe care il detin momentan si are 6 mp...
Cred ca ma voi duce pana la magazin sa ii mai pun 4, macar 10 sa aiba. Cat despre fotografie pot citi destule pe net.

ctrl + click pentru a mari
1.2.
3.
4.

11 comments:

Dan Oprea said...

şi mai spun unii că mărimea nu contează... :D
oare un pachet de 10 mega de pixeli din ăştia... la "second-hand but first class" e bun? se merită? ;)
... n-ai cu cine, bă! Nişte...

Octavian Andrei Brezean said...

nuj domnu Dan cat mai conteaza, ca in curand veti concura cu telefoane intr-un mare fel, asa ca e bine ca e sh
eu unu ma declar depasit
;)

Dungha said...

:)

Octavian Andrei Brezean said...

pai cum..

Alex Mazilu said...

Excelent blog!!

Octavian Andrei Brezean said...

mersi frumos, te mai astept :)

GrupP said...

La articolul cu nuntile n-am putut lasa comentariu, nu stiu de ce. In fine, o sa las aici. De acord cu tine in mare parte, cu ceea ce ai scris. Dar daca niste nuntasi nu-si permit, sau nu iau in calcul plata pentru un fotograf profesionist, mi se pare normal sa apeleze si la unul amator,prieten. O sa patesc si eu curand chestia asta, sper ca nu se gaseste vreun "sfatuitor de 2 lei" pe acolo, sa-mi strice dispozitia.
Una peste alta, iti multumesc de comentariile lasate pe blogurile mele. Iti urmaresc toate postarile, chiar daca nu las comentarii si sa stii ca faci o treaba foarte buna. La mai mare! Si vorba ta, Spor!

Octavian Andrei Brezean said...

nu ai putut sa lasi comentariu acolo pentru ca nu am vrut sa mut polemica din forumuri aici pe blog.
iti multumesc frumos pentru comentariu si pentru ca ma urmaresti, este reciproca :)

doru said...

Sau cum fac unii de pun embleme de BMW si Mercedes pe niste Dacii in descompunere.... hai sa punem si noi niste abtibilduri pe care sa scrie 30-50-120-999 Mpix :D

Mihai said...

Io astept sa iasa eleron pt camera mea ...MTV pimp my camera!

focused said...

Pai tu acuma zici ca faci fotografiile astea nerusinat de bune cu nesimtit de putinii aia megapixeli? ;-))))))))

About me

My photo
"A ship in port is safe, but that's not what ships are built for." – Grace Murray Hopper

Archive

Search This Blog