Friday, June 6

Nu imi plac



Nu imi plac columbeanu, voiculescu, securistii, stirile, tot ceea ce este alb sau negru de la pantofi pana la masini, imbecilii care arunca gunoaie pe jos, femeile care detesta viata de familie si educatia comunista, ironiile fara motiv, parvenitii, taranii veniti in bucuresti, intelectualii din tren, neamurile proaste ce se vor a fi intelectuali parafrazand tot felu de proverbe latinesti cu orice ocazie, femeile disperate, manelele, manelistii, hainele ieftine, argintii sau aurii, fetele obraznice, fufele batrane cu functii importante, secretarele de facultate, betivii, romancele plecate la spania sa se marite, romanii care vin din italia cu impresii de acolo si se cred foarte pretiosi (aprozarul din sangele lor nu minte), oamenii care isi gasesc locul peste noapte in idei precum salvati vama si incep sa mearga acolo pentru ca este foarte tare frate si ca vine multa lume, idolizarea artistilor, oamenii simpli ce nu vor sa accepte diversitatea opiniilor, profesorii universitari inevoluati, rectorauzaorii, psd, bibliotecarii virgini, politehnistii obsedati de masini, caministii nespalati si cu cefele transpirate prin terasele din regie, cantinele politehnicii, administratorii de camin si de bloc si femeile ce nu tin la glume si se mint ca a fost gluma proasta.

Imi plac prietenii, dar despre ei nu am sa scriu, merita mult mai mult.
Rataciti prin Mogosoaia. Noi si voia buna.

1.
2.
3.
4.
5.

3 comments:

ogarafgan said...

bine scris!
ci ghini ma simt acuma! :DDDDDDDDD
am un zambet labartzat pe toata fatza ... si albastru :D
sar'na ... cu rosioare-n obraji!

Octavian Andrei Brezean said...

pai da cum altfel dupa ce am baut din culorile vii acolo :)

mitza said...

asa rockere ... prietenii sa fie la putere .... ma bucur ca exista, ma bucur ca suntem ... bafta si numai de bine

About me

My photo
"A ship in port is safe, but that's not what ships are built for." – Grace Murray Hopper

Archive

Search This Blog