Thursday, June 12

Eu, vara si vacanta

Mda, deci iata vara. Asa arata ea in versiunea mai blanda sau in faza incipienta. Asa cum e acum cand citesti asta. Poate ca o faci pentru ca te plictisesti, poate o faci pentru ca iti place sau din alte motive. Eu as face-o ca ma plictisesc. E simplu. Pentru ca vara nu am chef de nimic. Nu am chef sa muncesc, nu am chef sa beau cafea, nu am chef sa dorm, nu am chef sa vorbesc la telefon pentru ca imi transpira mainile, nu am chef sa ma tund, nu am chef sa repar nimic, nu am chef sa fiu serios, sa stau pe messenger, sa ma grabesc.
Vreau vacanta, vreau miros de tren accelerat , de locuri noi, de oameni noi, de durerile de burta datorate rasului, de sunet de chitara, de alergat iacii pe campurile tarii cu aparatele foto. care este.
Acum nu am stare, vreau sa fac ceva nou in vacanta. Totul fara sa planific.
Cred ca spontaneitatea a fost lucrurul ce mi-a facut iesirile deosebite si momentele unice.

ctrl + click pentru a mari

Scala din Milano, Italia.

--
Pentax K100D + Pentax Smc DA 18-55mm

2 comments:

ogarafgan said...

place ce scrisesi acolo mai Oac-tav!
acu' ramane sa pui in practica :)

Octavian Andrei Brezean said...

multumesc ogaritza :)

About me

My photo
"A ship in port is safe, but that's not what ships are built for." – Grace Murray Hopper

Archive

Search This Blog