Monday, March 31

Du-te sa vezi #1

Si stau cu ochii lipiti de sticla in colectiiile de nuduri ale baiatului asta si imi dau seama de ceea ce poate face o simpla declansare in doctrina unei minti stralucite ce vrea a nu se repeta niciodata.
Bravo lu' bucuresteanu Ciprian Strugariu, membru Fotoclub de Bucuresti ca la numa doujde si ceva ani se remarca intr-un domeniu parca sufocat de artisti, dar secat de concepte, cu scene surprinzator de inovatoare.


Deci poate si in consecinta, mergeti sa vedeti treaba lui aici

3 comments:

Ioana said...

salutari bre!
ca sa deschizi pozografia separat faci ashe: dupa ce o uploadezi, te duci la varianta de html si dupa titlul ei (title=etc") scrii: rel="lightbox". exact asa. ar trebui sa mearga. pt nelamuriri, reveniti pe adresa redactiei. spor. :)

Octavian Andrei Brezean said...

multzam fain ioana :D

Ioana said...

corectie: iaca ce zice adminu meu de blog. el e cu partea tehnica, si a venit cu virgula completari.
"se cheama Lightbox 2. asta e situ oficial. cum sa il integrezi in blogspot.com nu prea stiu sa iti spun. bafta." am incheiat citatul. ce am zis eu e numai activarea :D. daca nu ai instalat, poti sa scrii pana maine, tot degeaba. deci asa. vezi pacolo cum se face.
cu plasheri, anytime.

About me

My photo
"A ship in port is safe, but that's not what ships are built for." – Grace Murray Hopper

Archive

Search This Blog